Наша школа - це школа
радості для дітей,
спокою для батьків,
творчості для вчителів.
  

 
 
Гімн школи
 

                  Між ставками стоїш, моя школо,

                Віддзеркалюєш вікнами небо.

                І куди б не закинула доля –

                Серцем вдячним я лину до тебе.

           

 

                             Ти навчила нас книжку любити,

                             Розуміти, що в світі єдине –

                             Це коли є і батько, і мати,

                             Коли хліб є і є Батьківщина !

             

            

 

                Знаю  твердо – не схиблю в дорозі,

                Бо у мене шкільна є родина,

                Яка завжди чекає і вірить

                В те, що я на Землі – Людина.

 

           

 

                             У дні радості й дні невеселі,

                             За порадою в щасті і горі

                             До шкільного подвір’я  іду я

                             Де стрічають берези і туї.
 
 
Ми маємо статус - "Громадсько-активна школа"
  

 

                      

                                      
Сім'я і школа
Школа і сім'я-
Одвічне й нерозривне коло...
В цьому глибоко переконаний педагогічний колектив, бо сім’ю і школу єднає    дитина.   

Тому ми переймося проблемами сімей, в яких зростають його вихованці, а сім’ї – проблемами школи, де їх діти навчаються.

Так викристалізувався пріоритетний напрям роботи школи – робота з батьками. Школа стала «Школою – родиною», працюючи за технологією родинно-сімейного виховання з 1992 року. В результаті виробилася система роботи з батьками, яка переросла в роботу з батьками та громадськістю. З 2006 -2007  навчального року заклад працює в режимі повного робочого дня, як соціокультурний комплекс, в якому розвиваються і зміцнюються зв’язки:

В процесі роботи з батьками та громадськістю склалися певні традиції. Це проведення батьківських «п’ятниць», Тижнів сім’ї, школи та громадськості, Днів відкритих дверей для батьків, творчих звітів класних родин, Дні здоров’я, громадський огляд знань і т.д. А такі свята як «До бабусі на гостини», «Від прадіда-діда, від батька - до сина»,  «Матусина пісня, бабусина казка» стали джерелами народної мудрості, сімейного тепла, любові, затишку, доброти. Учні із задоволенням відвідують гуртки, які ведуть батьки в школі та за місцем проживання.

Популярністю в населення села користується шкільний вісник «Родина».

Учителі школи переконані в тому, що готувати дитину до сімейного життя, щоб вона була щаслива в ньому, треба ще зі школи. І тому в закладі працюють школи майбутньої матері та дружини, майбутнього чоловіка і батька, які  з задоволенням відвідують старшокласники.

Першочерговим завданням, яке ставить перед собою директор як управлінець, – це створення умов для розвитку інтелектуального і творчого потенціалу учителя і учня.

Наша школа брала участь у проекті «Рівний доступ до якісної освіти», який фінансував «Світовий  Банк Реконструкції і Розвитку», і отримала сучасний навчально-комп’ютерний комплекс. Він дає змогу задовольнити освітні і творчі потреби учителів та учнів.

Але щоб розвивати особистість з її потребами й інтересами, життєвими проблемами і запитами, треба насамперед її знати.  За ініціативи директора педагогічний колектив успішно вивчив та використовує у навчально-виховному процесі технологію психолого-педагогічного проектування особистісного розвитку учня на основі діагностично-проектуючого комп’ютерного комплексу «Універсал» (авторВ.О.Киричук).

Це дало можливість науково обгрунтовано вирішувати проблему « Удосконалення навчально-виховного процесу шляхами особистісно - орієнтованого навчання та виховання з використанням інтерактивних, комп’ютерних, інформаційно-комунікаційних технологій».

Рівний доступ до якісної освіти дітям з різними інтелектуальними можливостями, уподобаннями, здібностями надається в школі через систему факультативів, курсів за вибором, гуртків, секцій,  консультаційних пунктів.

Це дає можливість плекати  людину-творця, проектувальника і будівничого власного життя.

Систематично удосконалюючись, високого рівня досягла наукова дослідницько-пошукова робота.  Керівництво цією роботою  спонукає вчителя навчати своїх вихованців азів аутодидактики і відшукуванню першоджерел, опрацюванню  великих обсягів інформації з наступною її систематизацією та узагальненням. Це також стимулює самовдосконалення вчителя в галузі педагогічної психології, дидактики, загальної та конкретної методики. У школі працюють експедиційні загони «Пам’ять», «Пролісок», «Україна вишивана». На основі зібраних, опрацьованих і систематизованих членами цих загонів  матеріалів розроблені екскурсії «Екологічною стежиною нашої школи», «В країні кімнатних квітів», «Перлини малої батьківщини». Їх   із задоволенням проводять самі учні для жителів села та його гостей. У школі діють музей Д.О.Луценка і шкільна музейна кімната народознавства, екскурсії в яких також ведуть учні школи. Нещодавно створений віртуальний музей вишивки, який представляє минуле і сучасне чудового виду декоративного – прикладного мистецтва – вишивки.

 Активна пошуково-дослідницька робота потребує широких зовнішніх зв’язків. Щоб не зупинитись на досягнутому, не зачинитись у стінах власного закладу, школа активно співпрацює з Українським колежем ім. В.О.Сухомлинського(м. Київ), спеціалізованою школою №197 ім. Д.О.Луценка( м. Київ),  СШ №12( м. Полтава), навчально-виховним комплексом «Паросток» (м. Полтава), Об'єднанням шкіл ім. Ігнасео Лукашевіча з Нової Сажини (Польша), та іншими.

У школі широкого розвитку набуло учнівське самоврядування, що формує лідерів. Найактивніші, ініціативні, творчі діти входять до учнівського парламенту, який очолює Президент школи.

Сучасна громадсько-державна система управління, яка діє в школі, визнана членами педколективу, батьками, учнями, громадськістю села гнучкою, мобільною, а головне – ефективною.

 

Адреса навчального закладу : вул. Луценка 38 , с. Березова Рудка  Пирятинського району, Полтавської області

         Телефон (05358 -66-167)

Е-mail: bereza2008@meta.ua